Avatar billede flashers Nybegynder
17. januar 2004 - 16:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

popupkiller søges

Sidder og leder efter en popupkiller er der nogen derkan hjælpe.

Mvh Jacob
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
17. januar 2004 - 16:49 #1
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. januar 2004 - 16:53 #2
Efter flere forsøg ka' jeg anbefale denne
http://www.panicware.com/
i Pro udgaven...
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
17. januar 2004 - 17:21 #3
http://www.kolumbus.fi/eero.muhonen/FS/Support.htm

Fungerer rigtig godt, og garanteret fri for spyware. (freeware)
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
17. januar 2004 - 17:40 #4
Trækker mig .... den er ikke længere freeware :(

Har tjekket lidt, og fundet frem til at larsholmgaard_dk´s svar er meget populært.

Den vil jeg selv prøve.
Avatar billede Kengun Praktikant
17. januar 2004 - 21:13 #5
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. januar 2004 - 23:39 #6
google toolbar er den mest effektive bare lige for at komme med en mening
Avatar billede halifax Nybegynder
18. januar 2004 - 01:03 #7
Du kunne evt. kikke her - omtale og download af et gratis program
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=1139

MereSurfer 2003 v8.0 tilføjer Pop-Up stopper, sporfjerner og reklamefjerner muligheden til din browser. Programmet dræber pop-ups, reklamebannere, ordner webfejl, fjerner spor af din surfen.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
18. januar 2004 - 11:21 #8
Der er mange fordele ved Google's popup-killer, udover at den er lille, smooth og indgår godt i browseren. Du kan søge direkte på ting du ser på en side og du har altid et Google søgefelt til rådighed m.m.

Min egen Google popupkiller, har forhindret 720 popups (den tæller dem) siden jeg installerede programmet for et par måneder siden. Det er ikke så lidt... og det fungerer fortræffeligt!
Avatar billede lars_resulture Nybegynder
18. januar 2004 - 22:33 #9
Jeg bruger istedet for en anden browser end Micro$uck Explorer.
Både Mozilla og nyeste Netscape har en pop-up stopper indbygget.
Selv foretrækker jeg en Mozilla browser, der hedder Mozilla Firebird.
Fordelen ved den er, at den er hurtig, meget stabil og kun flyder 8 Mb i installation.

Du kan læse mere og downloade den her -->
http://www.mozilla.org/projects/firebird/release-notes.html
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
21. januar 2004 - 22:09 #10
:-)
Avatar billede flashers Nybegynder
21. januar 2004 - 23:13 #11
virker blocked 703