Avatar billede javid Nybegynder
23. januar 2001 - 08:13 Der er 6 kommentarer

Slette i søgefelt

I mit søgefelt i f.eks. jubii gemmes alle de ord, jeg har søgt på. hvis jeg fx
skriver f, kommer alle de ord frem med \"f\", som jeg har søgt på. hvordan
ændrer/sletter jeg dette?

hilsen JJ
Avatar billede fcs Novice
23. januar 2001 - 08:16 #1
Du kan slå autofuldfør fra i Explorer eller du kan slette dem enkeltvis hvis det kun er logle af dem du vil have slettet?
Avatar billede fcs Novice
23. januar 2001 - 08:19 #2
For at slå det hele fra skal du klikke på Funktioner - fanebladet Indhold - knappen Autofuldførelse.

Herinde kan du selv vælge om du vil fjerne det fra alle musligheder eller kun fra formularer (felter, som på en søgemaskine)

Hvis du kun vil fjerne enkelte ord fra en liste, så kan du trykke [Pil ned] i et tomt felt, så kommer alle mulighederne for feltet frem. Derefter trykker du bare [Delete] på de informationer du ikke vil have.
Avatar billede fcs Novice
23. januar 2001 - 08:20 #3
musligheder = muligheder ;-) (Sorry, men det er tidligt om morgenen)
Avatar billede Diojr Praktikant
23. januar 2001 - 08:26 #4
Lol!
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2008 - 20:26 #5
I Internet Explorer 7:

Klik på "Funktioner" > "Slet browserdata"

Markér her, at du vil slette formulardata. Hvis du sletter alt hjælper det til at gøre din PC hurtigere (da du sletter en masse unødvendig information).

Denne mulighed for at slette browserdata har du i så godt som alle browsere.

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 09:41 #6
Kan vi få lukket spørgsmålet...