Avatar billede the_1 Nybegynder
17. januar 2004 - 02:07 Der er 4 kommentarer

Problem med CS

Jeg har et problem med mit Counter-Strike når jeg vil ind i internet game, kan den ikke logge på VALVe og skirver: Error connecting to Auth serves: ES_WSAEINVAL. Og den skriver også: Unable to authenticate whit VALVe servers. Det samme sker når jeg vil ind i chat rooms i cs. Denne fejl opstår også i Half-Life, Deathmatch, Team Fortress og Ricochet. Håber der er en som kan hjælpe
Avatar billede saison Nybegynder
17. januar 2004 - 02:08 #1
Unable to Authenticate with Valve?!
Er det dit wonid der er forkert?!

Har du kunne spille før?!
Avatar billede popsy Novice
17. januar 2004 - 02:15 #2
det sker osse for mig indimellem. Jeg højreklikker på steam ikonet, vælger settings, og trykker logout. Derefter starter jeg steam igen, og logger på, og så er problemet væk i en uges tid.
Avatar billede cerb Nybegynder
17. januar 2004 - 03:21 #3
Det sker som regel efter en steam update, du er ikke den eneste der får det problem, bare luk steam og start det igen
Avatar billede popsy Novice
19. januar 2004 - 13:51 #4
Fik du gang i spillet igen?