Avatar billede mmmtm Nybegynder
16. januar 2004 - 17:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

uidoc.GetSelectedText

Jeg brugere uidoc.GetSelectedText til at hente markeret tekst. Det virker fint når der er markeret tekst. Men hvis intet er markeret, og markøren står forrest i feltet, henter den alt hvad der står i feltet - forudsat at der ikke er linjeskift i, så kommer fejlen "Notes error - #0C:04".
Hvordan i alverden kommer jeg udover det ?
Avatar billede pr0gm4n Nybegynder
23. februar 2004 - 17:02 #1
Jeg havde skrevet en masse men det blev sendt et eller andet sted ud på de evige bitmarker :-P

Essensen i det jeg skrev var:
Jeg får også fejlen med ND6 på XP, både med eller uden angivelse af felt. På notes.net (som jeg insisterer på at kalde det) er der meget snak om denne lille fejl. Desværre er der ikke tilsvarende meget i fix-list database.

Så hvis du ikke allerede har løst problemet så brug udklipsholder via WIN api'et.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
13. januar 2005 - 22:07 #2
lukker