Avatar billede arnepedersen Forsker
16. januar 2004 - 12:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle studio 8

Når jeg redigerer mine videoer på klippebordet, vil jeg gerne kunne se det færdige resultat på hele skærmen, inden jeg overfører videoen til henholdsvis DVD brænder eller tape.
Jeg ved godt jeg kan se det i det lille vindue til højre, men det vil være bedre at se det på hele skærmen.
Kunne man på en nem måde se det i  Windows Media Player inden renderingen.

Kan jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2004 - 12:34 #1
Du kan vel bare gemme den om enten avi, eller mpg format. Se dit klip igennem, og er det som det skal være derefter lave det til dvd eller hvad du nu vil ?
Avatar billede arnepedersen Forsker
16. januar 2004 - 13:51 #2
Filer på klippebordet gemmes automatisk som STUDIO PROGRAM FILE. Jeg kan ikke omdøbe dem.
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2004 - 14:06 #3
Nej, men under "make movie" kan du vælge at gemme som avi, mpg og mange flere :)
Avatar billede arnepedersen Forsker
16. januar 2004 - 14:30 #4
Jo, men så vender jeg tilbage til mit spørgsmål:
Når jeg redigerer mine videoer på klippebordet, vil jeg gerne kunne se det færdige resultat på hele skærmen, inden jeg overfører videoen til henholdsvis DVD brænder eller tape.

Eller sagt på en anden måde - inden jeg vælger at gemme som avi, mpg og mange flere.

Det er klart at jeg - efter renderingen  - kan se det på hele skærmen, men det er i redigeringsfasen jeg vil se hvordan det færdige resultat  kommer til at ser ud, inden jeg endelig gemmer det.
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2004 - 14:58 #5
aha, troede det var inden du eksempelvis brændte det på en skive :)
Det tror jeg ikke du har mulighed for med pinnacle studio.
Avatar billede arnepedersen Forsker
16. januar 2004 - 15:26 #6
Ok. Jeg syntes ellers jeg skrev det tydeligt, måske skal spørsmålet omformuleres.
Ellers tak for forsøget.
Avatar billede henninga Novice
17. januar 2004 - 00:35 #7
Hej Arne
Du kan kun se video i det lille vindue fordi hele arbejdet foregår i preview-mode. Det vil sige, at det ikke er i fuld kvalitet før du renderer det og vinduesstørrelsen kan ikke ændres.

Iøvrigt: Godt Nytår - med masser af redigering!
HenningA
Avatar billede arnepedersen Forsker
17. januar 2004 - 00:45 #8
Hej Gamle dreng :) selv godt nytår. Øv, ja så må jeg jo så leve med det.
Godt at høre du stadig er på.
Hvordan går det med at brænde direkte i studio 8 til DVD?  Jeg gør det med et fremragende resultat.
/Arne
Avatar billede arnepedersen Forsker
19. januar 2004 - 23:16 #9
Lukker