Avatar billede joggeren Nybegynder
16. januar 2004 - 09:03 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Billede fra mobil til email?

Kan man få en mobiltelefon med kamera, som kan sende billedet til en email?
Avatar billede chalde Seniormester
16. januar 2004 - 09:34 #1
Jeg ved denne kan: http://www.nokia.dk/phones/7250i/
Men mener at de fleste kan. Mener også at det kræver at du opretter gprs hos din udbyder, men er ikke 100% sikker. Det kan du høre om ved at ringe til din udbyder.
Avatar billede joggeren Nybegynder
16. januar 2004 - 09:36 #2
Er det en ordentlig kvalitet de tager billeder i?
Avatar billede chalde Seniormester
16. januar 2004 - 09:37 #3
Ikke for de billige modeller, og de kræver meget (rigtig meget) lys.
De lidt peberede modeller tager ok billeder, men slet ikke på højde med selv meget billige digitalkameraer.
Avatar billede chalde Seniormester
16. januar 2004 - 09:44 #4
Det her bilede er taget med ovenstående mobil, og sendt til email.
http://www.chalde.frac.dk/nokia.jpg
Billedet blev taget i et mørkt lokale, med en lampe rettet direkte mod "ofrene". (har blurret ansigterne for "ofrene´s sikkerhed" hehe)
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
16. januar 2004 - 13:45 #5
Det vil jeg tro, at alle mobiltelefoner med kamera kan. Men du bør nok vælge en med GPRS, så hastigheden bliver rimelig. Jeg gør det med Sony Ericssons P800.
Avatar billede chalde Seniormester
16. januar 2004 - 14:26 #6
Smider også lige et svar, hvis du kunne bruge mit til noget.