Avatar billede chameleon Nybegynder
16. januar 2004 - 01:01 Der er 6 kommentarer

FP (programmet) svarer ikke

Jeg har igennem meget lang tid brugt FrontPage 2000 på min ME pludselig kan programmet ikke starte op. Der kommer opstarts billede og så står min harddisk blot og kører i MEGET lang tid. Når jeg trykker ctrl-alt delete kommer der en popop som siger at FrontPage ikke svarer.

Jeg har prøvet at afstallere og genindstallere uden held. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
16. januar 2004 - 01:19 #1
rydde lidt op på din harddisk, så den får lidt mere 'space' at arbejde med. Jeg tror det er din harddisk der umiddelbart er problemet.

Fjern evt. alle *.gid filer, alle *.bak og *.tmp og mscreate.dir filer.
Avatar billede chameleon Nybegynder
16. januar 2004 - 01:42 #2
Jeg har 5.71 GB på C-drevet er det ikke nok?
Avatar billede -bom- Nybegynder
16. januar 2004 - 02:01 #3
Oprydning kan godt være løsningen alligevel.
find temp folderene og los det hele ud.
køre evt scandisk + defragtment
Avatar billede chameleon Nybegynder
16. januar 2004 - 22:30 #4
Hej - Desværre hjælper det ikke det mindste
Kan der være nogle kommandoer som skal skrives i dos (Kør) funktionen? Det underlige er at selv om jeg fjerner Frontpage og genindstallerer den er fejlen den samme. Måske jge har beskediget noget hvis Frontpage har være lukket forkert ned eller er blevet afbrudt.

Noget bud?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
20. januar 2004 - 12:17 #5
Det er muligt at din registreringsnøgle er gået ged.. Du kan prøve at smutte ind på www.snapfiles.com og søge efter registry - så finder du nok et program til at rense op i din reg.fil. Bagefter kan du forsøge at installere FP igen.
Avatar billede reshafim Nybegynder
20. oktober 2004 - 12:20 #6
Har du hentet et eller andet hos Microsoft update?-fx server extensions eller andet?
reshafim