Avatar billede lillebror Nybegynder
15. januar 2004 - 16:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra SQL8 til mySQL

Hej Eksperter.
Jeg har det problem, at jeg skal have overført data fra en SQL8 server lokalt til en mysql server på nettet. Da det ikke har lykkedes mig at finde noget selv, spørger jeg nu jer, om i har forslag til en løsning af problemet.

Det handler ganske simpelt om, at den SQL8 server har nogle informationer, som skal gøres tilgængelige i mySQL databasen på nettet. Jeg havde forestillet mig et script, der kunne flytte informationerne, som man så kørte via et cronjob el. lign.

Fyr løs.
Avatar billede codebase Praktikant
15. januar 2004 - 16:19 #1
Avatar billede lillebror Nybegynder
15. januar 2004 - 16:46 #2
Haha, fralle er min ven, som jeg arbejder sammen med på projektet, vidste ikke lige at han også ville oprette et spørgsmål her på eksperten.

Du tror ikke jeg ville være så dum at oprette to ens spørgsmål, hvis jeg havde to konti her på eksperten?
Avatar billede codebase Praktikant
15. januar 2004 - 17:42 #3
have no clue...
Avatar billede lillebror Nybegynder
15. januar 2004 - 18:25 #4
fralle fandt en løsning