Avatar billede the_1 Nybegynder
13. januar 2004 - 21:13 Der er 2 kommentarer

Problem med CS

Jeg har et problem med Counter-Strike, Den kan ikke logge på VALV dvs. Når jeg vil ind og spille online, kan den ikke komme ind i det såkaldte VALVe hvad kan årsagen være?
Avatar billede keysersoze Guru
13. januar 2004 - 21:16 #1
det kommer an på hvilken fejl du får - det kan være at din cd-key er banned fx pga snyd, det er en kopi, der er sket modifikationer af dit spil eller andet.

Prøv evt at skriv hvilken fejl du får - eller kontakt dem der har lavet CS da de har en udemærket support-afdeling
Avatar billede bredker Nybegynder
13. januar 2004 - 21:16 #2