Avatar billede bol Nybegynder
12. januar 2004 - 13:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

klik på DT picker og indsæt i felt - og Kriterie i en forsp.

Jeg har følgende spørgsmål - I en formular skal brugeren ved hjælp af et kalender objekt angive dato - Ved klik på DT Picker skal dato og tid for klik indsættes i et felt der hedder dato og kl. for udringning - Er der nogen der ved hvordan dette gøres - Samtidigt skal jeg have lavet en forsp. hvor der skal være to kriterier et hvor der indtastes phoners navn og et hvor man blot skal angive dato, men hvor at både dato og kl. for udringning kommer for den pågældende dato - er dette muligt?? JEg skal nok give den pågældende point når systemet er oppe at køre igen!!
Avatar billede mugs Novice
12. januar 2004 - 15:51 #1
Åbn din formular i designvisning og klik på kalenderobjektet > Egenskaber > fanen Hændelser og sæt markøren på linien VedUdgang. Tryk på de 3 små ... i højre side og skriv:

Me.Tekst0 = Me.Calendar2

Du skal dog rette både tekstfeltet og Calendar2 til de aktuelle navne. Da kalenderen ikke har time / min kan du ikke automatisk få dette fra kalenderen.
Hvis den tid du ønsker at gemme altid er = Nu, behøver du ikke referere til kalenderen men blot skrive:

Me.Tekst0 = Now
Avatar billede bol Nybegynder
13. januar 2004 - 08:47 #2
Min DT picker er et objekt fra VBA og det tager både dato, timer og min. med med - Hvis jeg skal lave et kriterie i en foresp. hvor den kun sortere på dato og ikke på hele feltet som indeholder dato, timer og min.. Ved du om det er muligt??
Avatar billede gombi Nybegynder
03. februar 2004 - 17:36 #3
Hvilke felter er der I forespørgelsen?... et med dato? og et andet med klokkeslet (hh:mm:ss)? og et tredje med navn?
Avatar billede bol Nybegynder
09. februar 2004 - 19:18 #4
Mugs opretter lige et sp. til dig med point -