Avatar billede daliwi Nybegynder
11. januar 2004 - 23:08 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

TV-out blink!

Jeg har lige anskaffet mig et Liteon LTD-165 dvddrev, og der er tvout i mit graffikkort.

Tv-out fungerer perfekt (via s-vhs to composite adapter), men når jeg smider en DVD i mit drev, åbner PowerDVD, og den springer op i fuld skærm på mit tv (fuldskærm er sat til sekundær skærm), så begynder den at komme med små blink (på TV'et). De kommer sådan regelmæssigt hvert 2. sek.

Hvad er grunden til dette?

Har det noget med macrovision at gøre?

På forhånd tak!!
Avatar billede daliwi Nybegynder
11. januar 2004 - 23:08 #1
Glemte selvfølgelig også at spørge om hvordan man løser problemet?
Avatar billede ngandrup Nybegynder
12. januar 2004 - 15:40 #2
Jeg havde problemt hvor den bare viste sort skærm. Der var det mine codecs der skulle opdateres.

Niko
Avatar billede stefmeister Nybegynder
13. januar 2004 - 22:40 #3
Du kan evt. bruge TV Tool (et program) det sørger for at gøre alt hvad man har brug for når man ser film via computeren, den plejer at fikse de fleste problemer der er når man ser film på den måde.
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
14. januar 2004 - 10:51 #4
Tror du skal have et såkaldt flicker-filter på - er der i tv-tool - mener at nvidia's software gør det automatisk
Avatar billede daliwi Nybegynder
19. januar 2004 - 01:30 #5
I må meget undskylde at jeg ikke har svaret jer i lang tid, men men jeg kan ikke lige komme til computeren for øjeblikket, da det er min vens computer. Men jeg skal nok vende tilbage så snart jeg har prøvet jeres svar af.
Avatar billede daliwi Nybegynder
19. februar 2004 - 22:14 #6
Kunne desværre ikke løse problemet, men i får point alligevel, da svarene sagtens kan have været rigtige. Min vens pc er så fucked, at der snart ikke er noget den kan.

Undskyld den lange ventetid!