Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
11. januar 2004 - 19:53 Der er 4 kommentarer

Inspiration til banner

Hej!

Find et par links til en side hvor du kan få gratis grafik og/eller banner.

Eller lav selv et enkelt banner ud fra siden www.nbasiden.dk

Alle de bannere i finder må gerne passe til www.nbasiden.dk altså blå/grå....

Lukkede det andet spm. da jeg ikke forklarede det ordenligt.....
Avatar billede miss-g Seniormester
11. januar 2004 - 22:40 #1
Har du prøvet ham her?
http://www.capri.dk/

Gratis bannere til private sider, hvis du laver et lille link til hans side.

Se i menuen under bestil...
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. januar 2004 - 15:54 #2
miss-g

HAR SET MANGE SIDER HER PÅ EKSPERTEN.DK DER HAR INDHOLD, SOM BESTÅR AF GRATIS BANNERE.....MEN KUNNE DU LAVE EN HURTIG MINI BANNER (ALTSÅ DEN MINSDTE)
Avatar billede cozey Nybegynder
12. januar 2004 - 16:28 #3
15 point for at lave et banner?... tror ikke du får mange svar...
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. januar 2004 - 16:34 #4
Man kunne jo tage et færdig lavet banner og skrive www.nbasiden.dk Det er jo ikke så svært :-)