Avatar billede perboll Nybegynder
11. januar 2004 - 11:47 Der er 2 kommentarer

Notes link til Word pro dokument

Jeg har det problem at jeg kopier et wordpro dokument med link opdaterings funktion fra et word pro dokumentet til notes, så virker linket ikke.
Når siden åbnes i notes siger den at der en kæde og jeg svare ja til at den skal opdater men den ændre bare ikke noget på siden. Dette har virket så derfor er jeg lidt lost iforhold til en løsning.
Håber een kan hjælpe

Fredsommeligst
Per Boll Jørgensen
Avatar billede jogii Nybegynder
11. januar 2004 - 12:07 #1
Du anvender altså OLE Linking funktionen ved at Åbne det WordPro dokument som du vil linke til, markere noget tekst på dette, kopiere indholdet til klippebordet, oprette/åbne et Notes dokument, klistre indholdet fra Klippebordet ind i et "Rich Text"-felt og gemme?

Har du prøvet med et andet (nyt) Notes dokument?

Hvilken version af Notes og WordPro anvender du? Virker det med 1-2-3?
Er der sket en eller anden form for "ændring" i det EDB-miljø siden du sidst har haft det til at virke?

//Jörg
Avatar billede perboll Nybegynder
11. januar 2004 - 17:42 #2
Fremgangsmåden som du beskriver den er den vi bruger. Nej jeg har ikke prøvet med et anden notes dokument det vil jeg lige gøre. Har ikke prøvet med 123.
Jeg har selv tænkt ændringer igennem men kan ikke udmidelbar komme op med nogen.
Vi bruger version Word pro 9.7 og notes 5.09 Men jeg tror det kan gøres meget smartere, for dokumentet vi kopier ind er en fælles kalender som alle skal kunne læse og redigere. Vil der kunne oprettes en kalender som er fælles i notes som er lettere tilgængelig end funktionen "gruppekalender" og Værktøjet "åben kalender" . Jeg kunne tænke mig et icon på arbejdsområder som åbner en fælles kalender... kan det gøres
Tak fordi du hjælper en novice!! ;-))))
per