Avatar billede blaatand Nybegynder
10. januar 2004 - 18:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Arbejdslinie forkert placeret

http://www.mohaa.dk/bug.jpg

Den arbejdslinie i dreamweaver som den røde pil på billedet peger på, sider oprindeligt hvor den grønne pil peger hen.

Er desværre kommet til at hive den ned, og kan slet ikke få den på plads nu...

Nogle der ved hvordan man får den på plads? Det irrierterer mig sindsygt meget ;)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
10. januar 2004 - 19:00 #1
Jeg ved det ikke, men prøv med SHIFT eller CTRL samtidigt med at du trækker den op på plads
Avatar billede blaatand Nybegynder
10. januar 2004 - 19:02 #2
Jeg kan ikke udmildbart få den til det på den måde heller :(
Avatar billede binderup Nybegynder
11. januar 2004 - 11:49 #3
når du trækker det op holder du så musen over de "prikker" der er i venstre side af menubaren?
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
11. januar 2004 - 12:16 #4
Jeg har prøvet det samme engang. Så vidt jeg husker tog jeg fat i den blå kant på menuen og satte den fast bag den faste menu - også pludselig var den på plads.

:-)karsten_larsen
Avatar billede blaatand Nybegynder
11. januar 2004 - 18:31 #5
de 5 prikker hjalp... weee :D

hvis du svarer kan du få pointz :)
Avatar billede binderup Nybegynder
11. januar 2004 - 19:23 #6
hermed gjort
Avatar billede bojohansen Nybegynder
22. juni 2004 - 23:51 #7
Er det lukke tid?
Avatar billede blaatand Nybegynder
23. juni 2004 - 06:44 #8
Tror jeg det er ^^