Avatar billede virtus1961 Nybegynder
10. januar 2004 - 18:25 Der er 2 kommentarer

Php problem

Hej,

på mit web har jeg oprettet et forum (Phpbb). Det eneste problem jeg har er, at jeg ikke kan finde ud af at lave et link tilbage til mit websted fra forummets forside. Det er ikke muligt fra administratordelen i selve forummet. Jeg har også kigget lidt på index.php, men det forstår jeg ikke meget af. Jeg har ingen erfaring med php, så jeg har brug for detaljeret hjælp. På forhånd tak.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
16. marts 2004 - 09:28 #1
du skal bare lægget et alm. link nede i bunden..

læg evt. koden herind og liket herind,så skal jeg nok lave den om... :D
Avatar billede thedeathart Nybegynder
16. marts 2004 - 09:28 #2
altså alm. link =

<a href="adressen"> Forsiden </a>