Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
10. januar 2004 - 17:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Log på Messenger som offline!

Hvordan kan jeg logge på MSN Messenger som offline.
Jeg tænker altså på når jeg starter MSN, så vil jeg starte med at blive vist som offline.
Avatar billede resten Nybegynder
10. januar 2004 - 17:23 #1
Klik på indstillinger-Generalt-og fjern hakket i at den automatisk skal logge på nettet.
Avatar billede cborg Nybegynder
10. januar 2004 - 17:27 #2
Det er vist ikke det der spørges som resten... Jeg tror ikke at det er muligt at logge på som andet end "online" hvis du bruger msn messenger.

En løsning er Trillian (www.trillian.cc), der kan huske din tidligere status når du logger på. Hvis du er interesseret i at folk ikke skal kunne se dig når du logger på (hvilket er den eneste grund jeg kan komme på hvorfor du vil logge på som "offline"), så kan du jo blokere folk (du bliver simplethen bare vist som offline til dem) og "afblokere" folk, som du har lyst til at kunne se dig online.
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
10. januar 2004 - 17:35 #3
Grunden til det er som cborg siger, at jeg godt vil se om andre er online og kun snakke med folk når jeg gider (sikke en egoist)... :-)

Aj, jeg hader at blive bombarderet med beskeder bare fordi jeg lige vil snakke med en.

Lader lige spørgsmålet være lidt åbent endnu!
Mener nmelig at microsoft vil lukke for msn i trillian!
Avatar billede knighten Nybegynder
10. januar 2004 - 17:45 #4
Jnrzloader fra www.mess.be - den kan vise dig offline når du logger på.

Havde det engang, men jeg synes ikke rigtig det virkede som jeg ville have det. Men det kan være det er blevet opdateret...
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
10. januar 2004 - 18:01 #5
knighten --> det ser da ud til at fungerer perfekt. hvad var det som ikke fungerede hos dig?
Avatar billede knighten Nybegynder
11. januar 2004 - 14:05 #6
Takker for point. :-)

Kan ikke rigtig huske præcis hvad det var, det er længe siden. Men det glæder mig at høre at det virker, kunne være man selv skulle kigge fordi.

Men husk nu på at rigtig mange at de nice-to-have-ting har spyware med i røven når du henter dem.
Avatar billede Hitman Praktikant
03. marts 2004 - 21:00 #7
wampiro-uha >> Nååå...kunne man lige høre om programmet stadig virker fint??? :O)

På forhånd tak.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
03. marts 2004 - 23:14 #8
Kig evt. her >> http://www.eksperten.dk/spm/398794

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede jakobhh Nybegynder
20. juni 2004 - 15:39 #9
Du kan gå ind i funktioner -> indstillinger -> beskyttelse af personlige oplysninger -> og så blokere dem du ikke vil have skal kunne se din onlinestatus. Lidt besværlig, men nok den eneste metode.