Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 10:18 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

StickyKeys - pædagogik NEJ TAK

Jeg er ved at gå helt spedalsk over xp's pædagogigk.

Er der nogen der ved hvordan man sender StinkyKeys express ned til helvede?

å grund af StinkyKeys kan jeg ikke skrive bogstaverne m, p, x & z med stort hvis jeg bruger højre SHIFT knap. Ligeledes kan jeg ikke skrive f, h, k, o, q & æ med stort, hvis jeg bruger venstre SHIFT knap.

Endvidere har jeg en vane med at lade en lillefinger hvile på SHIFT tasten, når jeg er ved at formulere en sætning i hovedet. DET Å AN IKKE for ICROSOFT WINDOWS xp. AAAARRRRGHHH...

HJÆL IG!

ed Venlig Hilsen
Schack

.S. Af indlæget skulle det fremgå at jeg overvejende bruger højre SHIFT knap.
Avatar billede flowerdead Nybegynder
10. januar 2004 - 10:29 #1
Når stickykeys menuen kommer fren, så kan du under det første faneblad slå det fra.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 10:30 #2
Det har jeg gjort, men der er stadig problemet med de taster jeg ikke kan skrive med stort.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 10:31 #3
Jeg tror at jeg har fået aktiveret et eller andet med assistance fra StickyKeys.
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. januar 2004 - 10:31 #4
Prøv at tryk shift 5 gange, for at se hvad der sker
Avatar billede flowerdead Nybegynder
10. januar 2004 - 10:32 #5
PS: Menuen får du frem ved at trykke "settings" istedet for ok/cancel.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 10:34 #6
Det har jeg gjort, jeg har slået alt fra under Sticky Keys
Avatar billede soreno Praktikant
10. januar 2004 - 10:34 #7
Kontrol panel -> hjælp til handicappede ->

Sticky keys -> tryk på "settings" -> fjern "Use shortcut"

Det kan med fordel også gøre ved de 2 nedeunder.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 10:34 #8
Jeg kan end ikke komme ind i Sticky Keys menuen, ved at masturbere min SHIFT tast.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 10:36 #9
Alt er slået fra.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 10:36 #10
Fejlen ligger muligvis et andet sted... en hvor...
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 10:38 #11
Jeg har et Logitech trådløst keyboard.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 10:41 #12
Jeg prøver at geninstallere driverne
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. januar 2004 - 10:47 #13
Jeg fik ikke skrevet at det skal være venstre shift der skal trykkes på 5 gange i rap
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 10:50 #14
Jeg har som sagt slået alt fra, jeg kan kun tilgå StickyKeys via kontrol panelet
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 10:51 #15
problemet er det med de store bogstaver
Avatar billede soreno Praktikant
10. januar 2004 - 11:00 #16
Muligvis du har fået aktiveret StickyKeys og kan ikke deaktivere igen fordi du har slået det fra.

Prøv at genstarte.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 11:05 #17
Jeg har geninstalleret driverne, genstartet, og nu virker min trådløse mus ikke... Jeg tror jeg går over og bytter heler gøjemøget.
Avatar billede frederikschack Nybegynder
10. januar 2004 - 11:06 #18
Tak for hjælpen
Avatar billede frederikschack Nybegynder
11. januar 2004 - 15:38 #19
Jeg fandt løsningen!

Jeg løftede tastaturet 20 centimeter over mit marmor bord og slap det. Bang og rasle, så virkede det igen!

Jeg troede at det var noget der hørte de gamle TV apparaters tid til.
Avatar billede soreno Praktikant
11. januar 2004 - 15:42 #20
Fedtmule metoden - kaldes den også !

:-)