Avatar billede bbenny Nybegynder
10. januar 2004 - 08:24 Der er 2 kommentarer

Program blokering!

Hvad gør"windows32:istdnldr"(virus),og hvordan fjerner man sporene?Mange af mine faste programmer kan ikke køres blandt andre Outlook Express ad-aware osv.Mangler exe fil til f.eks msimn.exe,adaware-exe osv!Rent kaos,måske systemgenoprettelse er den eneste mulighed?
bbenny
Avatar billede fet321 Nybegynder
10. januar 2004 - 09:37 #1
Du har nok lidt større chance for at få hjælp, hvis du opretter dit spg. under "sikkerhed/virus" eller evt. "styresystemer/windows".

Husk at lukke dette spg.(læg selv et svar og accepter) først inden du opretter det i en anden kategori.
Avatar billede trer Nybegynder
10. januar 2004 - 17:01 #2
Uden at kende den virus, så vil jeg tro den lægger sig ind som launcher. Dvs. at alle andre exe-filer skal startes via den. Søg på fx www.mcafee.com i deres virus bibliotek for en mere korrekt beskrivelse.

Og så vil jeg i øvrigt anbefale at du følger fet321's anbefaling :-)