Avatar billede nabaz Nybegynder
09. januar 2004 - 22:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Programmer til hjemmesider

Nogen der ved hvor man kan finde den bedste program til at lave en hjemmeside med?
Skal være gratis..
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. januar 2004 - 22:51 #1
At bygge hjemmesider er lidt lige som at bygge hus, du har brug for mere end et værktøj hvis du skal bygge et ordentligt hus, og de fleste gode er ikke gratis.

Skal jag vælge et, er svaret Nodpad. Det gør som man beder den om, retter ikke automatisk i koden, og stiller tingene op nøjagtig så pænt som du selv ønsker.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. januar 2004 - 22:52 #2
www.webwriter.dk
www.tsw.dk

Er begge gratis at anvende for privat personer og på dansk.
Avatar billede spunk13 Nybegynder
09. januar 2004 - 22:59 #3
Hvis det skal være en ordentlig webside vil jeg mene at der skal arbejdes ud fra html koden. Jeg vil anbefale Stones Webwriter, da den indeholder et bibliotek med både html kode og javascript kode, som man let kan slå op. Javascript koden kan du også teste, så den kommer og og fortæller hvor der er fejl osv. derefter smider man det bare ind i et simpelt program som Notepad, og arbejder videre med det der.

Er du ikke så meget inde i html, burde du sætte dig ned og lære det, med mindre du har et dårligt forhold til computere, og ikke regner med at skulle lave mere end et par små/mindre hjemmesider.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. januar 2004 - 23:04 #4
spunk13 >> Også den jeg henviser til.
Avatar billede Kengun Praktikant
10. januar 2004 - 13:27 #5
Hvis du vil bruge wysiwyg så kan WebExpress være noget: http://www.mvd.com/webexpress/index.htm - men det er desverre ik gratis :(
Avatar billede pernillemb Nybegynder
10. januar 2004 - 23:34 #6
Jeg bruger 1st Page... det er helt vildt godt og lader dig også sætte det hele op selv. Desuden er det gratis.

www.evrsoft.com

Pernille
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2004 - 17:55 #7
Hvorfor er det lige du afviser alle de gode svar?=
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2004 - 20:36 #8
nabaz >> Undskyld, men jeg bliver ved med at post et svar indtil du fortæller mig hvorfor du afviser alle svarene.