Avatar billede dyrbye Praktikant
09. januar 2004 - 15:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

starte MSN offline

Når vi starter vores pc starter MSN messenger også.

Det er kun en af os der bruger MSN så det er upraktisk at den starter online for de øvrige.

Er det muligt at lave så MSN starter offline og først kommer online når jeg bestemmer det?
Avatar billede l_otto Nybegynder
09. januar 2004 - 15:10 #1
når du har MSN M åbnen skal du gå i funktioner -> generelt -> og klikke "logger på når jeg stater windows."

så starter den ikke slev men kun når du vil..
Avatar billede resten Nybegynder
09. januar 2004 - 15:10 #2
Start-kør-skriv gpedit.msc klik på windows komponenter find messenger og slå fra at den ikke skal starte op med.
Avatar billede hcm Nybegynder
09. januar 2004 - 15:11 #3
Der findes en funktion der hedder Tillad automatisk logon når der er forbindelse til internettet
Den findes Under Indstillinger -> Generelt.
Prøv den
Avatar billede dyrbye Praktikant
09. januar 2004 - 15:18 #4
jeg brugte lottos forslag og det virkede
Avatar billede l_otto Nybegynder
09. januar 2004 - 15:20 #5
thanx for points :-)