Avatar billede oster Nybegynder
08. januar 2004 - 21:38 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Norton Firewall 2003

Hejsa

Jeg har lige anskaffet mig Norton Firewall 2003, da jeg har været bange for at en del af mine problemer kan skyldes angreb og trojan horses...(se evt mine tidligere problemer...)

Når jeg installerer firewallen går det godt nok i starten - så liveupdater den og genstarter, og derefter kan jeg ikke komme på nettet, bruge min mail eller messenger eller andet... Jeg kan ikke engang disable firewallen - det eneste jeg kan gøre er at afinstallere og så virker den - men det må da kunne lade sige gøre at få det til at virke. Den kommer med en fejl 0x81000301 og siger noget med min ISP - men det burde da ikke have noget med sagen at gøre, eller??

Jeg ser frem til noget hjælp!!
Avatar billede oster Nybegynder
08. januar 2004 - 21:39 #1
altså - netforbindelse virker igen efter afinstallation af Norton - forresten kører jeg Systemworks 2003 med stor glæde og succes...
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
11. januar 2004 - 22:37 #2
Prøv og kontakt symantec. Det kunne godt tyde på at der er fejl på den.

Eller om ikke andet så download dog Sygate Personal firewall, eller zonealarm. De ligger da endda på nettet som freeware.

Syagte finder du på : http://download.com.com/3000-2092-10049526.html?part=82835%20&subj=dlpage&tag=button

Og Zonealarm kan hentes her : http://download.com.com/3000-2092-10253148.html?tag=lst-0-1

Forsat god dag
Avatar billede oster Nybegynder
08. februar 2004 - 04:48 #3
Øv - ingen der kunne hjælpe mig - men du får alligevel en smule point for din tilstedeværelse...Resten tager jeg selv...