Avatar billede minau Nybegynder
07. januar 2004 - 14:43 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Foto fra Camera til HD (eller andet lagermedie) udem computer

HEj

JEg har et camera

jeg vil gerne have billederne over på et andet medie - men uden en computer.

Hvordan kan det lade sig gøre nemmest?

(det er samsung me dde der nye frimærkesmå lagermedier (kan ik lige huske hvad de hedder)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. januar 2004 - 14:53 #1
i det nyeste Digital Foto, der er en lille annonce ang. Hama's Mobile Datasafe II

som tager 8 forskellige kort typer og brænder billeder ned på CD
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. januar 2004 - 14:58 #2
der findes også versioner der gemmer på en mobil HDD
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. januar 2004 - 15:01 #3
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
07. januar 2004 - 15:21 #4
Minau: som forslået af rkhdk findes der imagetank. Men jeg vil foreslå at du kigger nærmere på x-drive (lidt mere simpel), hvis du vil have flere GB for pengene... kig evt. på www.preissuchmaschine.de og søg efter x-drive
Avatar billede tre Nybegynder
07. januar 2004 - 15:34 #5
Hvis du samtidig står og mangler en fed MP3 afspiller kan du købe en Apple iPod
http://www.apple.com/dk/ipod/

Man kan få en kortlæser til den, så du også kan overføre billeder til den. Du kan selvfølgelig også bruge den som en almindelig ekstern Harddisk (USB 2.0 og FireWire)!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. januar 2004 - 15:45 #6
gizmo => du kunne jo godt lægge et link til den x-drive :)
http://www.xs-drive.com/
Avatar billede minau Nybegynder
08. januar 2004 - 12:33 #7
TAnx ^ kigger lige paa det