Avatar billede gthang19 Nybegynder
07. januar 2004 - 08:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

bin og cue Filer

Hej allesammen..

Hvilket program skal jeg benytte for at åbne Bin-cue filer, og filerne ser tomme ud Hvad skal jeg gøre?... det er et spil det handler om?.....
Avatar billede riversen Nybegynder
07. januar 2004 - 08:49 #1
lyder ikke som et spil du selv har købt, og det er dermed ikke lovligt.
Avatar billede qnella Nybegynder
07. januar 2004 - 08:50 #2
hej du skal installere daemon tools og så mounte din bin fil det er det letteste gå ind i daemon tools og vælg mount image og vælg så din bin fil og så går du ind i denne computer og så er der kommet et nyt drev frem hvor du kan starte din installation af spillet. det er mere simpelt end jeg beskriver det
Avatar billede riversen Nybegynder
07. januar 2004 - 09:04 #3
gnella: du er ikke enig i min påstand ?
Avatar billede gthang19 Nybegynder
07. januar 2004 - 09:14 #4
hvad betyder mounte?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2004 - 09:34 #5
gthang19> læs lige riversens kommentar og tænk dig godt om før du fortsætter...
Avatar billede gthang19 Nybegynder
07. januar 2004 - 15:05 #6
Riversen> Jeg har købt den i Jugoslavien, hvor jeg kommer fra, og d r lovligt, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre......
Avatar billede riversen Nybegynder
07. januar 2004 - 15:17 #7
et spil udgives næppe af producenten som bin/cue fil...