Avatar billede fixxxer Nybegynder
06. januar 2004 - 18:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

komponent beskrivelse af bærbar Digital TS3G

Jeg skal finde nogle oplysninger om hvilke hardware en bærbar computer med navnet TS3G fra en producent ved navnet Digital indeholder, og hvor specifikke drivere evt. kan hentes?
Avatar billede hhansen Nybegynder
06. januar 2004 - 20:15 #1
Er det en meget gammel svend ?

Har fundet en men det er ikke den;  er det samme logo  ?

http://slamology.tripod.com/computers/digital
Avatar billede fixxxer Nybegynder
06. januar 2004 - 21:10 #2
nu sidder jeg ikke selv med den, jeg skal installere noget windows og diverse på den som hjælp til dem der har den, men der skulle være cd-rom drev i den så den er vel ikke helt så gammel
Avatar billede fixxxer Nybegynder
08. januar 2004 - 15:41 #3
nu prøver jeg som sagt at installere windows på den, så kan jeg jo se om den kan finde ud af alle delene i den, eller om der så derfra er behov for ydeligere drivere
Avatar billede fixxxer Nybegynder
19. januar 2004 - 21:39 #4
det viste sig at den slet ikke var til noget alligevel, cd-romdrevet var gået en tur.

det var desuden heller ikke den model du henviste til.