Avatar billede werd Nybegynder
05. januar 2004 - 20:33 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

lokalisere baggrundsbilleder

Hvor ligger de baggrundsbilleder man kan vælge i msn 6.0 - altså dem på ens computer
Avatar billede ellebaek Nybegynder
05. januar 2004 - 20:38 #1
som sådan ligger de ikke noget steder (de ligger vidst i en pakket fil)
Men du kan vælge at sende dem til en person. Når du så har sendt dem ligger de i c:\windows\temp (det gør de i hvert fald hos mig...)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
05. januar 2004 - 20:41 #2
du kan sende bgbilledet ved at vælge det som bg, og så sige send nuværende baggrundsbillede i menuen baggrundsbillede
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2004 - 20:44 #3
De ligger i msnmsgr.exe. Du kan hente dem med Resource Hacker:
http://www.users.on.net/johnson/resourcehacker/
Avatar billede werd Nybegynder
06. januar 2004 - 16:44 #4
Tak for svarene.. jeg kunne ikke finde dem i temp så hejhej får pts. Dog var det ikke alle billederne jeg kunne finde via RH, derfor ikke max pts.

Tak for hjælpen!