Avatar billede dj_raprap Nybegynder
05. januar 2004 - 02:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse fra engelsk til dansk

Ville meget gerne have jer til at oversætte en engelsk fil, til dansk.

Ordene/Sætningerne er til et bilspil (så i kan være mere præcise med ordene).

Her er tekst filen:
www.djraprap.dk/oversaet.txt
Avatar billede htmlkongen Novice
05. januar 2004 - 09:22 #1
Hehe, der er rimelig mange. Hvorfor bruger du ikke bare www.ordbogen.com
Avatar billede dj_raprap Nybegynder
05. januar 2004 - 11:29 #2
Så skulle den da kunne tage hele sætninger, og linier, i stedet for bare ord for ord.
Avatar billede htmlkongen Novice
05. januar 2004 - 12:26 #3
Helt ok :o) Har du også prøvet www.altavista.dk  under oversæt ?
Avatar billede dj_raprap Nybegynder
05. januar 2004 - 12:28 #4
Har sådan set prøvet alt, og har fundet en engelsk -> Dansk oversætter, men altså ved 'Hot lapping' skriver den Hed lapping, hmm.
Tænk på alt det andet den laver fejl!
Avatar billede adh88 Nybegynder
05. januar 2004 - 17:41 #5
Avatar billede dj_raprap Nybegynder
06. januar 2004 - 05:39 #6
har jeg skam prøvet, men den laver da 2tm fejl, eller ik fejl men oversætter dårligt1
Avatar billede adh88 Nybegynder
17. februar 2004 - 13:38 #7
Skal du ikke snart lukke dette spm? Hvis du ikke kan bruge svarene, skal du ligge et svar, og selv acceptere det!
Avatar billede dj_raprap Nybegynder
09. maj 2004 - 21:48 #8
.