Avatar billede cafo Nybegynder
04. januar 2004 - 13:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Installation alle extensions

Hej er der en måde man kan installere alle extensions på.

Kan man ligge dem ind i en mappe så programmet delv finder dem?
Eller er der kun den mulighed at installere dem en efter en?

Jeg har omkring 100 extensions jeg gerne vil have installeret igen.

Jeg skal have dem ind i Dreamweaver Mx 2004 v/7.
Avatar billede zhark Nybegynder
04. januar 2004 - 13:42 #1
Det med at ligge dem i en mappe vil ikke virke. Normalt kan man ved install af prg. vælge hvilke ext. der tilknyttes programmet - og kan også ved nogle prg. vælge at udvide/ændre dette. Om den mulighed findes i Dreamweaver ved jeg ikke?
Avatar billede cafo Nybegynder
04. januar 2004 - 13:46 #2
Det kan man vist ikke, jeg kunne ikke vælge noget!
Avatar billede zhark Nybegynder
04. januar 2004 - 14:09 #3
Lyder helt vildt med 100 ext.?
Kan du finde noget (brugbart)her? http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/extend.html
Avatar billede cafo Nybegynder
04. januar 2004 - 14:48 #4
Det kan ikke lade sig gøre!
Avatar billede cafo Nybegynder
04. januar 2004 - 14:49 #5
hvad med point?
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
04. januar 2004 - 14:53 #6
Extensions skal geninstalleres, du er bedre stillet med snippets, de skal bare ind i mappen under configuration.

:-) karsten_larsen
Avatar billede zhark Nybegynder
04. januar 2004 - 15:01 #7
Jeg skal ikke have points, får du ikke noget brugbart så accepter selv :)