Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
03. januar 2004 - 20:29 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Msn Messenger!

Jeg har 2 ting jeg gerne ku tænke mig at vide.

1) Når jeg skal logge på msn ka jeg se alle de navne som har logget på MSN fra min computer. Der hvor man skal skrive ens mail efterfulgt af kode. Kan man ikke på nogen måde ryde listen?

2) Nogen som ved hvor jeg kan finde et program som kan kobles til Msn messenger hvor man kan logge på flere kontier samtidig? Da jeg var ude at rejse så jeg nemlig det program. Ku være nice.
Avatar billede moviez Nybegynder
03. januar 2004 - 20:32 #1
jo du kan oprette flere grupper ?

søg på google.com "more msn"
Avatar billede moviez Nybegynder
03. januar 2004 - 20:33 #2
jo du kan oprette flere grupper (FORKERT)

du kan rydde det i registeren
Avatar billede spontek Nybegynder
03. januar 2004 - 20:35 #3
Miranda-IM http://miranda-im.org og dansk via: http://miranda.spontek.dk - på den sider er der også forklaret hvordan du laver to konti eller flere (du skal blog kopierer msn.dll-filen).

Med MIM hentes alle de kontakter du har på din online msn-konti ind i programmet, det gør det ikke med en anden løsning: Trillian.

MIM har naturligvis dansk udgave (se let vejledning på http://miranda.spontek.dk)
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
03. januar 2004 - 20:35 #4
Du kan vel ikke gi mig linket til et program?

Hvordan kan jeg rydde det i registeret?
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
03. januar 2004 - 20:36 #5
Spontek - Kan jeg være logget på 2 kontier samtidig så?
Avatar billede spontek Nybegynder
03. januar 2004 - 20:37 #6
Ja, jeg er lige nu på fire
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
03. januar 2004 - 20:47 #7
Men det er nu ikke det program jeg søgte efter. Det et stadig MSN MESSENGER programmet. Det må vel være et pgrogram som kan føjes til det eksisterende msn - hvor man så kan være online på flere MSN kontier samtidig. Tror det hed noget med multi msn er ikke sikker.
Avatar billede werd Nybegynder
03. januar 2004 - 21:53 #8
skriv dog en dækkende overskrift.. vi er i kategorien msn messenger - så skal du nok ikke skrive det samme til overskrift :O
Avatar billede knighten Nybegynder
05. januar 2004 - 18:47 #9
Kig her - der er måske noget www.mess.be
Så vidt jeg ved er det ikke noget messenger kan, men kan kun anbefale miranda.

Ang. flere konti.. hvorfor sætter du den ikke til at logge på automatisk på din konto... ?
Avatar billede knighten Nybegynder
07. januar 2004 - 21:07 #10
Polygami.. :D

http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=category&id=14

Men pas nu på hvis du henter alle de lege-ting, meget af det kan være proppet med spyware og alt mulig andet..
Avatar billede stingbat Nybegynder
07. januar 2004 - 21:14 #11
1) Prøv engang at kører ned igennem listen (vha. tastaturet) og prøv når du er udfra en at trykke DEL(ete) ... Min viser ikke dropdown, eftersom jeg ikke kører XP (på den computer jeg sidder ved lige nu) - men eftersom at man har mulighed for at slette tidl. indtastede værdier i formularer i Internet Explorer, såååh kunne det tænkes, at M$ har haft lavet samme løsning i MSN :-)

2) Et andet alternativ er Trillian (http://www.trillian.cc/)
Avatar billede knighten Nybegynder
08. januar 2004 - 17:04 #12
Sådan her kan du rydde login-listen i MSN messenger.

- DU skal være logget på som administrator.

- Start>>Kontrolpanel>>Brugerkonti>>Klik på din bruger>>administration af dine gemte adgangkoder.

- Hvis du sletter Passport.Net\* fjerner du automatisk logon.
Avatar billede knighten Nybegynder
17. januar 2004 - 16:23 #13
(Knock - Knock).. Er der nogen hjemme.. ? :-)
Avatar billede badmanndk Nybegynder
17. januar 2004 - 16:26 #14
jeg er hjemme..
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
17. januar 2004 - 21:10 #15
Knighten - du får 100 for det ene spørgsmål.

Ellers..

Lukker jeg her - ingen hjælp at hente!
Avatar billede knighten Nybegynder
18. januar 2004 - 09:44 #16
Takker for point :-)

Fik du løst det med at have flere konti med Miranda.. ?