Avatar billede or.han Nybegynder
02. januar 2004 - 20:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside m. login og galleri + program som ændrer flere pics

HEJ!
Jeg har fået taget en masse billeder med digital-kamera og vil gerne have dem ud på nettet. Dog skal alle ikke se det, kun dem i min familie. Så derfor skal der være login. Jeg vil heller ikke gøre så meget ud af det, så derfor vil jeg gerne have et program eller lign. som kan tage en masse billeder og gøre dem til samme størrelse, lave thumbnails og vandmærke. Links og guider vil hjælpe!!
Avatar billede zups Nybegynder
04. januar 2004 - 03:49 #1
Du kan download et program som acdsee. http://www.acdsystems.com/English/Products/Downloads/index.htm
Dette program er effectivt istand til at lave hjemmesider med thumbnails på få sekunder... et rigtig godt program til at se billeder,...

Hvis du ikke har så meget kendskab til det, vil jeg nok forslå noget som http://photos.msn.dk/
Der er guides og anden hjælp til hvordan du gør... samt mulighed for at upload op til en 30MB eller lign...

Ellers kommer man jo til at skulle betale for det, så bliver du nød til at have en server med plads til billederne... et billigt webhotel kan jo altid skaffes... men det er jo stadig en 10kr om måneden for 100MB webhotel eller lign.

Der er hjælp at hente hos de fleste webhotels... hvis du tror du kommer til at skulle bruge en 100MB plads, så kan du jo altid kontakt f.eks http://www.zimnet.dk , og skrive i en email hvordan du sætter password på... de er ret hjælpsomme :)

MvH Zups
Avatar billede or.han Nybegynder
04. januar 2004 - 13:47 #2
Jeg vil ikke betale for det. Jeg har lavet en login i flash men jeg vil nu gerne vide om jeg kan gøre sådan at den side hvor billederne er i skal først kunne ses hvis man er gået igennem flash-password-kontrollen. Altså man skal ikke kunne gå ind i galleriet bare ved at skrive adressen. Hvis man gør det, så skal den viderestilles til flash-password-kontrollen
Avatar billede or.han Nybegynder
14. januar 2004 - 16:05 #3
hmm ok. tak for hjælpen