Avatar billede niss Nybegynder
19. januar 2001 - 17:23 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Hvem kender program til indbydelser

Hej med jer proffer, mon nogen af jer kender et program der kan lave indbydelser i forskellige formater, Jeg har forsøgt med Mireografx Windows draw  som kan det , men viser det forkert i udskrift og ved printning, Publisher kan ikke lavde det format jeg skal bruge, der er i bogformat, 1/8 del af A4 side, og hvor kan jeg finde det?,kender nogen til programmet takker jeg hermed for hjælpen..
MVh
Niss
Avatar billede hope Nybegynder
19. januar 2001 - 17:37 #1
Microsft publisher
Avatar billede redbastard Nybegynder
19. januar 2001 - 17:38 #2
publisher fra microsoft er vel det mest andvenlige program
jeg har selv prøvet at bruge macromedia freehand
(selv om det ikke er det som det er ment til)
det fungerer også fint
men publisher er nok at foretrække,da det indeholder en masse eksempler
Avatar billede hope Nybegynder
19. januar 2001 - 17:38 #3
ups så ikke det der stod om pub
Avatar billede hope Nybegynder
19. januar 2001 - 17:38 #4
prøv tucows
Avatar billede redbastard Nybegynder
19. januar 2001 - 17:39 #5
undskyld jeg havde ikke læst hele spørgsmålet
Avatar billede redbastard Nybegynder
19. januar 2001 - 18:14 #6
er du sikker på at du ikke kan gøre det i publisher det tror jeg faktisk at du kan
publisher2000
Avatar billede niss Nybegynder
19. januar 2001 - 18:20 #7
Til redbastard. Jo det kan man også i publisher, men ikke i den format jeg skal bruge, det er som sagt 1/8 af A4 side i bogformat, og efter hvad jeg kan se findes det ikke i pub...ved du hvad den slags programmer kaldes det er jo ikke biled/foto behandling det drejer sig om  men hvad ??
Avatar billede redbastard Nybegynder
19. januar 2001 - 18:22 #8
hmm..
der må være en måde at gøre det på
hvad printer indstillingerne
Avatar billede halifax Nybegynder
19. januar 2001 - 18:25 #9
FinePrint kan udskrive 2, 4 eller 8 sider på samme A4 ark. Jeg ved ikke om den løsning kan bruges med Publisher eller andet af de programemr, du har prøvet
http://www.fineprint.com
Det er da et forsøg værd, og så er det iøvrigt godt ved ethvert printerjob.
Avatar billede Nicolai Nybegynder
19. januar 2001 - 18:26 #10
Lav din indbydelse i f.eks. Word (er egentlig ligemeget). Hent et program på www.bluesquirrel.com. Dette kan manipulerer med dine sider i præcis det format du ønsker dig, og det kan oven i købet styre hvornår du skal ligge hvilke sider i printeren hvis du f.eks. ønsker tryk på begge sider. Programmet er gratis i 3 dage, så man skal skynde sig.
Avatar billede Nicolai Nybegynder
19. januar 2001 - 18:27 #11
Programmet hedder forresten Clipbook...
Avatar billede halifax Nybegynder
19. januar 2001 - 18:28 #12
FinePrint kan for øvrigt gemme en side (der ellrs skal udskrives) som en billedfil i bmp-format, der kan videbehandles eller udskrves fra mspaint.
Avatar billede Nicolai Nybegynder
20. januar 2001 - 13:42 #13
Den type software du leder efter kaldes et sideforskydningssoftware. A dem kan bl.a. nævnes PrePress og Clipbook. Se min kommenter ovenfor omkring hvordan du får fat i Clipbook...
Avatar billede halifax Nybegynder
20. januar 2001 - 17:16 #14
niss - hvis du har downloaded FinePrint2000 build 35 og har spørgsmål, så angiv lige din e-mail adresse her