Avatar billede fixxxer Nybegynder
02. januar 2004 - 02:42 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

netkort med firewall

jeg synes engang jeg læste en artikel om netkort med indbygget firewall.
er de ligeså så gode som de almindelig "hub" firewalls?
fås de med 1000 mbit?
hvor kan jeg købe sådan en?

jeg synes ikke jeg kan spotte en på edbpriser.dk, men det kan være jeg ikke har kikket ordenligt efter :)
Avatar billede fixxxer Nybegynder
02. januar 2004 - 02:42 #1
og det skulle helst være til RJ45 standarden :)
Avatar billede espersen Novice
02. januar 2004 - 09:43 #2
Mener du ikke en Router med indbygget firewall ??
Avatar billede espersen Novice
02. januar 2004 - 09:44 #3
Avatar billede langbein Nybegynder
02. januar 2004 - 15:11 #4
Det har jeg godt nok aldri hørt om, nettverkskort med innebygget firewall, men det finnes tydeligvis. Det høres da ellers ut som en smart løsning hvis det fungerer bra. Ser ut som om hastigheten er 10/100 Se litt nede på siden.

http://www.broadbandstore.co.uk/acatalog/SMC_Network_Cards.html
Avatar billede langbein Nybegynder
02. januar 2004 - 15:19 #5
Fant ellers noen date her. Det spørs om dette egentlig er litt "juks" og at det man egentlig selger er en alminnelig nettverksadapter og en personal softwarefirewall samlet sammen til et produkt. Synes dette kortet likener litt mistenkelig mye på en standard nettverksadapter. Ikke godt å vite, men her er i alle fall noen data.

http://www.pcp.ch/gfxart/1008/12031931.pdf
Avatar billede langbein Nybegynder
02. januar 2004 - 15:23 #6
SMC Danmark: +45(0)56662283 Legg ut et par ord om du finner ut av det !
Avatar billede langbein Nybegynder
02. januar 2004 - 15:25 #7
Avatar billede fixxxer Nybegynder
02. januar 2004 - 15:41 #8
espersen >> hvis jeg spørg til et netkort, er det ikke en router jeg mener ;)

langbein >> det ser jo ud til at være det, men jeg ville så gerne have at den var 1000 mbit :)
Avatar billede espersen Novice
02. januar 2004 - 15:45 #9
;-)  det er jo indimellem svært at vide hvad folk mener - nogen blander tingene sammen

Men det er da et ret fixt lille produkt !
Avatar billede fixxxer Nybegynder
02. januar 2004 - 15:47 #10
espersen >> jeg forstår godt hvad du mener, man misforstår nemt hinnanden på dette forum.
og gu er det fixt, det ville passe genialt i min server :P