Avatar billede mr_broe Nybegynder
01. januar 2004 - 14:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lydkort soundblaster pci 128. Windows kan ikke genkende det.. hj

Jeg synes at have prøvet alt, der er et Vialydkort, der er på bundkortet, men det er deaktiveret. Når jeg starter XP op, finder den et multimedia hardware. Men den kan ikke installere det. Jeg har prøvet med den cd, der fulgte med. Og jeg har også været på creatives hjemmeside, for at hente den nyeste driver, intet hjælper......Jeg glemte at sige, at jeg lige har installeret en Asus brænder, og det er derefter det ikke virker, jeg har bare skifter alle stik fra min gamle cd-drev over på det nye, skulle det havde noget at sige...
Avatar billede c-holst Novice
01. januar 2004 - 15:00 #1
du kunne jo prøve at slette alle lydenheder i enhedshåndteringen, og når du er ved, så sletter du også lige det nye cddrev, så genstarter du og installerer driverne igen.
du skal også slette alle tilhørende programmer.

virker det stadig ikke, kan du jo prøve at afmontere cddrvet og så installere lydkortet.

kom med lidt respons når du har leget med, for virker det stadig ikke, kan der være kommet uorden i dit styresystem. Det kan vi måske gøre noget ved
Avatar billede mr_broe Nybegynder
01. januar 2004 - 15:04 #2
ok, men er der ikke en nemmere måde... her på årets første dag
Avatar billede c-holst Novice
01. januar 2004 - 15:22 #3
det er ikke så besværligt som det ser ud til
Avatar billede mr_broe Nybegynder
01. januar 2004 - 15:31 #4
Jeg har løst problemet, lydstikket fra den nye brænder, sad på bundkortet, og ikke på lydkortet. Det var ikke et problem, med den gamle cd-drev...
Avatar billede c-holst Novice
01. januar 2004 - 16:19 #5
kanon, og godt nytår så
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2004 - 00:20 #6
Så husk lige at lave et svar selv og så acceptér det, så sprg. kan lukkes
På forhånd tak.
Avatar billede mr_broe Nybegynder
02. januar 2004 - 18:21 #7
Ok. Det skal jeg huske.