Avatar billede lordofmankind Nybegynder
31. december 2003 - 01:05 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket er bedst?

jeg skal have lavet mig en hjemmeside.
Ikke noget særligt, så det skal være en HTML editor der er lige til at gå til. Hvad kan i anbefale der for en newb er til at få noget ud af uden at bruge for meget energi og tid på det?

L
Avatar billede baxos Nybegynder
31. december 2003 - 01:07 #1
Stones WebWriter! bedste editor jeg nogen sinde har brugt...
www.stoneware.dk læs evt nogle tuts  www.html.dk
Avatar billede wilde Nybegynder
31. december 2003 - 01:08 #2
Jeg vil helt klart anbefale dig at bruge Netscape Composer.
Den har jeg haft glæde af til mine hjemmesider.
Prøv den.

Men helt ærligt, hvis det skal se prof ud, så skal du alså til at bruge noget mere avanceret hvis du spørger mig.

Ellers skal du virkelig lave den enkel, og have god sans for design, og nogle gode ideer.
Avatar billede wilde Nybegynder
31. december 2003 - 01:08 #3
..
Avatar billede espersen Novice
31. december 2003 - 01:09 #4
1. drop MS FrontPage (laver alt for meget rod i koden!)

DreamWeaver er fin at arbejde med og har wysiwyg (vis design under udarbejdelse)
Avatar billede wilde Nybegynder
31. december 2003 - 01:11 #5
http://channels.netscape.com/ns/browsers/download.jsp

Her er adressen til at downloade netscape med. Den indeholder så composeren.
Du kan ikke have composeren uden at have netscape også.

Men den er såmæd også udemærket.
Avatar billede chalde Seniormester
31. december 2003 - 01:12 #6
Støtter op omkring stones webwriter.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
31. december 2003 - 01:15 #7
Ok tak jeg kigger lidt på sagerne.
Avatar billede baxos Nybegynder
31. december 2003 - 01:16 #8
Ups glemte vist at smide et svar :/
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
31. december 2003 - 01:16 #9
Hov baxos, skal du ikke også have point?
Du glemte vist at lægge et svar.

Lægger lidt til dig her:
Avatar billede baxos Nybegynder
31. december 2003 - 01:17 #10
Hvor ??? :P
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
31. december 2003 - 01:17 #11
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
31. december 2003 - 01:38 #12
Netscape er slut prut finale, hvad udvikling angår, hvis du vælger Netscape-løsningen, så hent Mozilla i stedet.
Mozilla er OpenSource-projektet bag Netscape. AOL, der ejer Netscape, valgte nemlig på et tidspunkt at gøre Netscape-koden til OpenSource og lavede derfor Mozilla.org-projektet. Netscape 6 og 7 er således baseret på Mozilla.

AOL valgte dog i dette år (2003, vi er jo tæt på det nye år ;o) at stoppe udviklingen til Netscape, men Mozilla fortsætter :o)

www.mozilla.org
Avatar billede basicq Nybegynder
31. december 2003 - 13:03 #13
HomeSite rools....
Avatar billede wilde Nybegynder
31. december 2003 - 15:28 #14
Har mozilla så også en composer som netscape?
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
31. december 2003 - 15:33 #15
Ja, bare hent den her: http://www.mozilla.org/products/mozilla1.x/ :o)

"Web-browser built for 2004, advanced e-mail and newsgroup client, IRC chat client, _and_ _HTML_ _editing_ made simple -- all your Internet needs in one application."