Avatar billede trp79 Nybegynder
30. december 2003 - 18:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Datakabel til pentax optio s4

Hejsa
Er der nogen der ved, hvor man kan købe et datakabel til et pentax optio s4? og hvad det koster?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
30. december 2003 - 22:21 #1
Aner ikke hvad det koster, men har selv lige skulle anskaffe et nyt kabel til mit Nikon kamera. Et nyt ville koste 299,- så jeg har istedet købt en dims man sætter CF-kortet (I mit tilfælde) og direkte ind i USB porten. Måske var det en idé til dig? Det kan jo bruges til alle computere uden drivere osv.

VH Henrik
Avatar billede trp79 Nybegynder
02. januar 2004 - 17:42 #2
Hej Henrik
Ja det blev til en såkaldt "dims" istedet, den kostede kun 149kr. i forhold til ca. 300 kr. for et kabel.

Tak for hjælpen, mvh
Torben
Avatar billede hhjensen Nybegynder
02. januar 2004 - 21:42 #3
No problem. Funktionelle dimser er gode. Specielt når de kan fås til halv pris af hvad man ellers skulle have brugt!

VH Henrik