Avatar billede eremitagen Nybegynder
30. december 2003 - 13:00 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvad mangler der på denne jobsite?

Hejsa!
Jobber freelance på forskellige projekter, har lige fået overdraget denne opgave! www.candidatedatabank.com

Har nogle lidt tanker til:

1. Hvordan gør jeg den mere spændende?
2. Jeg synes ikke salgsbudskaberne er så tydelige!
3. Skal man lave en anden menuform?

Har i et par tanker til sites "der sparker bagdel", jeg kan få inspiration fra!
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 13:07 #1
Topbanner er lidt underligt efter min mening (især de 2 figurer yderst) - synes ikke den er nok business-like (herunder også farvevalget med den lilla)

På forsiden vil det være mere naturligt også at kunne klikke på ikonet til venstre for at komme til afsnittet.

Teksten på "Professionel rådgivning"

- Vi tilbyder kun den bedste assistance!  (og hvad betyder det for mig?)

Vor styrke er vor viden om hvordan man sikre en kandidat den rette stilling, en stilling som skal passe til kandidatens forventninger og kompetencer. En stilling hvor kandidaten passer til virksomhedens forventninger. (og hvad betyder det for mig?)

Vore eksperter bruger meget tid på, at optimerer deres viden, både indenfor tiltag indenfor hele rekrutteringsmarkedet men også indenfor det Danske netværk. (og hvad betyder det for mig?)

Rent kommunikationsmæssigt er der en del at arbejde på; jeg kan ikke se hvad jeg vil få ud af at tegne et af deres abonnementer.
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 13:09 #2
smider lige et link vedr. tekster på nettet : http://www.signaldigital.dk/?contentid=30
Avatar billede mjl Nybegynder
30. december 2003 - 13:12 #3
:o)
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 13:14 #4
Det nederste af deres side på "Professionel rådgivning" med:

"Se også gerne vore mange andre muligheder:
  Level One  Level Two  Level Three  Level Four  Level Luxery  Summary"

Skal da fremhæves meget mere (det har jeg først opdaget senere!) Det er her noget af deres eksistensberetigelse ligger begravet  ;-)
Avatar billede eremitagen Nybegynder
30. december 2003 - 13:15 #5
Ja det er jo derfor jeg skal kigge på den :-) underforstået der skal pæppes lidt meget op på den. Har i flere gode tanker, henvisninger?
Avatar billede eremitagen Nybegynder
30. december 2003 - 13:17 #6
http://www.signaldigital.dk/?contentid=30 mener jeg er langt for poppet, men tak for tanken. De er jo næsten legendariske indefor design.
www.candidatedatabank.com har stor succes! på trods af det lidt matte design. De vil ikke flytte deres hovedfarver, ej heller logo, men det røde billede kan udskiftes. Teksten ser en anden på.
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 13:17 #7
opsplit den del der henvender sig til firmaer og kandidater (ellers vil budskabet drukne)
Avatar billede eremitagen Nybegynder
30. december 2003 - 13:18 #8
Ok så den menu der er nederst på hver side kan du lide, men passer den grafisk til resten?
Avatar billede eremitagen Nybegynder
30. december 2003 - 13:20 #9
Ja jeg tror de har forsøgt på denne opsplittelse, meget typisk for den brance forresten! Tak for tanker.
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 13:20 #10
Mht. linket så rammer de godt nok den lige i øjet;

Det er VI, VOR; VORES; Det kræver, VI  -  dvs. jeg skal på denne side selv finde ud af hvad de kan gøre for mig. Jeg ville allerede være surfet videre, selvom jeg var jobsøgende !
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 13:21 #11
Ved ikke om jeg ligefrem kan lide den nederste linie; men den linker til nogle sider med et langt bedre indhold og budskab!
Avatar billede eremitagen Nybegynder
30. december 2003 - 13:22 #12
Øhe den sidste bemærkning; nu skal jeg ikke lave teksten, men kan du tydeliggøre den lidt?
Hvilket link henviser du til?
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 13:23 #13
Den sjove sølv-ting passer slet ikke sammen med det nogenlunde cappucino-farvede og det lilla (ser ud som om det er kommet til efterfølgende)
Avatar billede eremitagen Nybegynder
30. december 2003 - 13:25 #14
Det er nu en "guld ting"; grafisk synes jeg nu farverne hænger sammen. Om man så kan lide farverne tja. Men det flytter de ikke!
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 13:26 #15
Level One indeholder et tilbud til mig med forklaring på hvad jeg får ud af det.. (meget end det man kan læse på de første 2 klik)
http://www.candidatedatabank.com/sites/one.htm
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 13:27 #16
Det er den sølvting nede af siden med link til "bestil nu", "Pris info"
Avatar billede eremitagen Nybegynder
30. december 2003 - 13:28 #17
Når den; ja den skal nok have et "face-lift" ligeså, holde sig til guld tror jeg.
Tak for dialogen!
Avatar billede minus Nybegynder
31. december 2003 - 21:43 #18
aaaaalt for mange streger, sorry;)

fjern nogle så bliver siden lidt bædre at se på.
Avatar billede eremitagen Nybegynder
01. januar 2004 - 12:43 #19
Espersen vil du have points?
Avatar billede espersen Novice
01. januar 2004 - 14:50 #20
det bestemmer du ;-)  - kun hvis du kunne bruge mit input