Avatar billede splims Nybegynder
30. december 2003 - 11:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Genvejene til Photoshop CS

Jeg har lige installeret hele Adobe CS pakken - den er iøvrigt guld værd !!

Men hvad er der blevet af alle genvejene i Photoshop CS - Den driver mig til vanvid !!! Har ikke lyst til at skifte fra PSP7 før det virker ...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
30. december 2003 - 11:41 #1
...det er en kendt fejl i den crackede udgave ... virker ellers fint  !
Avatar billede prodic Mester
30. december 2003 - 11:42 #2
Genvejene virker skam fint - og er de samme.

Der har dog været historier om, at diverse "knapt så legale" udgaver har problemer med netop genvejstasterne.
Men har du en legal udgave, så kontakt Adobe DK - de vil sikkert gerne hjælpe og høre nærmere omkring problemet.
Avatar billede splims Nybegynder
30. december 2003 - 11:43 #3
Hrm .. hrm ... Min er en crack ... er det derfor ?
Avatar billede prodic Mester
30. december 2003 - 11:43 #4
Edit->Keyboard Shortcuts - der kan du se listen.
Genvejstasterne til den funktion er: Alt+Shift+Ctrl+K
Avatar billede splims Nybegynder
30. december 2003 - 11:44 #5
Den har jeg været inde i - kan ike få det til at du ...
Avatar billede chalde Seniormester
30. december 2003 - 11:44 #6
Læs reglerne:
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Og køb dit software.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
30. december 2003 - 11:45 #7
tja...den er åbenbart ikke ægte guld værd: "-den er iøvrigt guld værd !!"
Avatar billede splims Nybegynder
30. december 2003 - 11:47 #8
Ja ok - havde ikke lige nærlæst reglerne - jeg er en idiot ... spar jeres smarte bemærkninger ...