Avatar billede jackie18 Juniormester
29. december 2003 - 18:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ik oprette forbindelse til en anden pc

Hejsa har en lille problem.. det fordi jeg chatter med en på msn, og nogen gang så har han brug for mit hjælp..Man kan gøre det at han kan trykke på handlinger også bed om fjernsupport sådan kan jeg kontrollere hans pc, ved hjælp af det...når han beer om det så trykker jeg selvfølgelig accept, men så begynder den at oprette forbindelse, tilsidst så kan den ikke, den skriver..

Fjernsupportforbindelsen kunne ikke oprettes, da navnet på fjernværten ikke blev fundet. Prøv igen.

nogen som kan hjælpe måske??
Avatar billede denmark77 Nybegynder
29. december 2003 - 18:17 #1
han skal have frigjordt fjernsupport...BEGGE 2
Avatar billede jackie18 Juniormester
29. december 2003 - 18:18 #2
ok, men hvordan gøre han det så? og hvad mener du? er ikke sådan helt med!!
Avatar billede jackie18 Juniormester
30. december 2003 - 00:25 #3
er der ik nogen som kan hjælpe`?
Avatar billede arlet Juniormester
30. december 2003 - 00:27 #4
En af jer sidder bag en router
Avatar billede jackie18 Juniormester
30. december 2003 - 00:28 #5
altså hvad er en router?
Avatar billede arlet Juniormester
30. december 2003 - 08:33 #6
Hvis en af jer har flere computer, så er det den boks, de forskellige forbindelser bliver samlet i inden de går på nettet
Avatar billede jackie18 Juniormester
30. december 2003 - 12:28 #7
nårh ok..nej der er ingen som har flere computer jeg har en og det har han også...
altså når jeg prøver det med en anden person så virker det her hos mig..men hos ham så gøre det ikke!?
Avatar billede jackie18 Juniormester
27. december 2004 - 23:32 #8
:-)