Avatar billede gat Nybegynder
29. december 2003 - 15:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

links til salg af stregkodescannere

Hej vi står og skal bruge en del stregkodescannere, og ville lige høre om der var nogen der lå inde med oplysninger om steder hvor man kan købe sådan nogen til en billig penge :-)

Det skal helst være af slæde-typen altså dem der bare står og man så kører kortet igennnem ligesom ved en dankort-maskine.

pl
Avatar billede cdc Novice
29. december 2003 - 15:49 #1
hvis det er en laser scanner der skal bruges til hangtags til tøj f.eks er det vel en form for håndscanner du skal have.
Avatar billede cdc Novice
30. december 2003 - 11:20 #2
er du der skal du have hjælp? Vil bare vide eksakt hvilken scanner du er ude efter når du spørger efter stregkode læser
Avatar billede gat Nybegynder
31. december 2003 - 00:09 #3
ja som jeg skriver i mit spørgsmål skal det være af slæde-typen, da den skal sidde i fast holder. Den skal ikke flyttes rundt. man skal kunne køre et kort igennem med en stregkode på.
Avatar billede cdc Novice
31. december 2003 - 10:43 #4
nu sælger vi selv stregkode scannere, men en sådan en har jeg ikke set endnu, men vil lige tjekke hos leverandøren
Avatar billede cdc Novice
31. december 2003 - 11:19 #5
nu har jeg været inde på en af de største leverandører af stregkodelæseres hjemmeside, og de laver den ikke, hvor har du set sådan en stregkodelæser ?
Avatar billede gat Nybegynder
04. januar 2004 - 16:12 #6
Vi fandt løsningen ved en forhandler på nord-sjælland....men tak for bidraget...lukker