Avatar billede Slettet bruger
28. december 2003 - 19:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

widescreen fotos

Jeg søger links til steder hvor man kan finde gratis widescreen fotos. eks 800px x 250px altså fotos der er meget bredde. Selvfølgelift kan jeg selv skære et billede til i photoshop men søger evt nogle allerede redigerede fotos.
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
28. december 2003 - 19:42 #1
www.tonystone.net
Plejer at have et ganske fornuftigt udvalg af diverse billeder.

www.gettyimages.com Hvis ovenstående ikke virker..

ellers er google.com din ven : )
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2003 - 19:49 #2
tak for linksene. kan dog ikke rigtig finde nogle fotos i det format jeg søger. hvis du ved de er der kan du så komme med en korrekt sti
Avatar billede splims Nybegynder
30. december 2003 - 11:25 #3