Avatar billede eremitagen Nybegynder
28. december 2003 - 18:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kontor fællesskab?

Fra et af vore medlemmer i vor forenings kigger vi efter:

Et fællesskab omkring kontorfaciliteter, vort medlem kunne godt tænke sig at bo sammen med et lille IT firma eller advokat virksomhed i det indre København. De skal bruge 1/2 kontorer og et lille møde lokale. De arbejder top professionelt med Human Resource Management (ledelse, organisation/rekruttering/headhunting), og arbejder primært imellem Kl. 10.00 og Kl. 21.00, de holder ca. 10 møder pr. dag med beslutningstagere fra Dansk erhvervsliv pr. dag. Så for det andet firma er der rig mulighed for at lægge målrettet materiale til de mange gæster - til vort medlems gæster/kunder. Eller man kan måske indgå i et samarbejde omkring kundekontakt, rekrutteringsarbejde, udvikling af Intranet miljøer m.v. Vort medlem er en anset aktør på markedet der har været i gang siden 1986. Hvis ”nogle kender nogle”, eller synes det er meget spændende, tag kontakt via os www.eremitagen.dk og vi vil formidle kontakten.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. december 2003 - 18:47 #1
Ekspertens regel §2.1.11:
[det ikke tilladt at] "oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."

Læs Ekspertens regler - http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Luk et af dem, ved selv at lægge et svar og acceptere det.
Avatar billede eremitagen Nybegynder
28. december 2003 - 18:48 #2
Jeg må nok læse reglerne lidt mere.