Avatar billede holms Nybegynder
28. december 2003 - 12:16 Der er 4 kommentarer

forsvundene billeder

har været ved at redigere i mine billedere
og der efter kan jeg ikke finde dem igen
har ik "delete" på noget tidspunkt
mvh.holms
Avatar billede Slater Ekspert
28. december 2003 - 12:18 #1
Det er jo ikke ret meget at arbejde med.

Du må vist lige til at beskrive hvad du har lavet?
Avatar billede levithan Nybegynder
28. december 2003 - 12:29 #2
prøv at åbne windows stifinder, højre klikke på "Denne computer" > Søg.

i det nye vindue skriver du  *.JPG  eller *.JPEG  eller hvad dit filnavn nu hedder og tryk på nederst på søg nu knappen

Når alle resultater er kommet kan du evt sotere efter dato i kollonerne til højre
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
28. december 2003 - 12:48 #3
Prøv at gemme en billed i det program du bruger til at redigere med, ved at vælge "gem som" eller "save as", så kan du i stien se hvor dine billeder bliver gemt!
Avatar billede zhark Nybegynder
28. december 2003 - 12:52 #4
Du skriver "redigere", du må jo så have btugt et billed prg. og der er sikkert kun sket det at programmet "peger" på en forkert sti, så husjer du ikke hvor de liger (skal ligge) så kan du som der er skrevet bruge "søg alle mapper og filer" og skrive *.jpg så findes alle jpg filer