Avatar billede xirrurslurx Nybegynder
26. december 2003 - 22:25 Der er 3 kommentarer

DigiCam? men hvilket?

Hey haier
her i denne tid strømmer det ind med tilbud fra alverdens butikker med alverdens tilbud. For at gøre historien kort, vil jeg have mig et digital kamera. Det skal være med 4.0 megapixel, eller derover, have god lagerplads, god zoom, USB og god skærm. Det skal max koste 3500 kr. alt incl. Det lyder som lidt af en opgave, men det SKAL kunne lade sig gøre. Jeg har kig på to stk.
Sony DSC-p10 til 3495 kr.
HP photosmart 935 til 2997 kr.
Hvilket skal jeg vælge...
Er der nogen der har erfaringer med de to?
Nogen der har bedre forslag?

På forhånd tak
/flasken
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. december 2003 - 22:42 #1
Har selv et hp, men godt nok kun med 3,3 Mp. Det er jeg 100% tilfreds med. Har du ca 3 Mp kan du få et a4 ark med perfekt fotokvalitet udskrevet, hvorfor så mange pixler?
Her er der et link til kamera med 4 Mp eller mere til en billig penge. Godt nok i Sverige (hvor jeg bor), men de fleste eksporterer, og så sparer du jo 20% pga valutaen.
Avatar billede xirrurslurx Nybegynder
26. december 2003 - 22:58 #3
tak for svaret. Efter at have surfet videre rundt, har jeg indset at alle de pix. ikke gør andet end får billedet til at fylde mere :)