Avatar billede cyber_freak Nybegynder
18. januar 2001 - 15:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3D STUDIO MAX(optageproblemer)

Hej Alle
Jeg har nogle problemer med at optage mine animationer, det er som om at den stopper med at optage efter et par sekunder...
Håber at i har nogle svar, jeg er newbie i dette geniale program...HASTER!!!!!
Avatar billede roslev Nybegynder
18. januar 2001 - 18:48 #1
I render menuen kan man vælge mellem 3 muligheder...kan ikke helt huske det:

Single frame
Active segment
Range

-Sørg for at den står på \"active frame\" så den renderer alle frames....

Var det der problemet lå???
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
18. januar 2001 - 21:05 #2
jeg har et andet problem
kan man kun optage 100 frames IALT....HJÆLP
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. januar 2001 - 21:12 #3
Hvis du højre klikker på Animations Playback controls, der ligner knappen på en båndoptager. Så kan du vælge antallet af frames du ønsker at animere. Den er normalt sat 100 frames, og du kan ikke optage flere frames, end du allerede har animeret.