Avatar billede lun Nybegynder
26. december 2003 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link i en indbygget ramme skal pege til en anden indbygget ramme

http://www.barritjagtforening.dk/
-er der en lille indbygget ramme i venstre menu. Linkene i den skal pege over i den anden store indbyggede ramme i midten.

HUSK det er Frontpage 2002 jeg bruger.

Når jeg vælger destination i egenskaber for links, kan jeg ikke vælge den anden indbyggede ramme

Det er et stort problem for mig, da jeg skal være færdig med at opdatere siden i løbet af dagen!

Hvem kan hjælpe mig?
Avatar billede Kengun Praktikant
26. december 2003 - 13:03 #1
forsøg med target="I1" . Hvis du ikke får dette valget så skriv I1 ind direkte.
Avatar billede Kengun Praktikant
26. december 2003 - 13:06 #2
eller så kan du i din "lille menu" forsøge med at sette ind: <base target="I1"> i <head>-taggen. På denne måde slipper du at lægge in target="I1" på alle dine links.
Avatar billede lun Nybegynder
26. december 2003 - 13:13 #3
Tak kengun
Det hjalp at skrive det ind manuelt og så sætte det til sidestandard. Men har du et bud på hvorfor jeg ikke kunne gøre det i FPs eget system?
Avatar billede Kengun Praktikant
26. december 2003 - 13:17 #4
Grunden til at du ikke kunne gøre det i FPs eget system kan være fordi du benytter Iframes. Ved ik hvor godt FP liger iframes..