Avatar billede codemode Nybegynder
26. december 2003 - 01:33 Der er 6 kommentarer

Onboard lydkort virker ikke!

Jeg har for nulig geninstalleret min computer og på grund af en (tror jeg) forket bundkort driver virkede både mit onboard netkort og onboard lydkort ikke!

Nu har jeg (med hjælp herfra) fået netkortet til at virker men lydkortet virke vidst stadig ikke! Under Sound i kontrol panel står der "No Audio Device"...

Mit bundkort er et ASUS P4B... Nogen der kan hjælpe med en driver eller lignende?

(Jeg har ikke bundkort driver cd-rommen så ville jeg jo ikke spørge...)
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. december 2003 - 01:39 #1
Du har selvfølgelig sørget for, at det ikke er disabled i BIOS?
Avatar billede Dribble Nybegynder
26. december 2003 - 01:51 #2
Avatar billede codemode Nybegynder
26. december 2003 - 09:14 #3
Jeg har ledt i BIOS efter dt - men det eneste jeg kunne finde var MIDI sound? Nogen ideer hvor jeg skal lede?
Avatar billede codemode Nybegynder
26. december 2003 - 09:15 #4
Og til Pzykers: Jeg har hentet sådan en Audio en men de eneste filer i den ZIP er et proram der hedder Soundman og et der ADDEAMON eller spdan noget og der sker intet hvis man starter em! Ideer?
Avatar billede Dribble Nybegynder
26. december 2003 - 11:44 #5
hvilket OS har du ???? windows 98 - windows 2000 - XP

har du været inde i enhedshåndtering for at geninstallerer drivers for audio ???
Avatar billede codemode Nybegynder
26. december 2003 - 14:33 #6
XP og hvordan skulle jeg geninstallere drivere til et lydsystem som slet ikke er fundet?
Der står "No Audio Device" under Sound properties! Hilfe