Avatar billede bjorn82dk Nybegynder
25. december 2003 - 16:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan sender jeg mail til 3000 personer

Hey jeg har et problem. Der er sikkert massere af løsningsforslag, jeg kunne sikkert også selv finde ud af et eller andet, problemet er at tiden virkelig er imod mig og de mails skal bare ud og det skal helst gå stærkt.

Mit problem er at jeg skal sende 3000 mails, indholdet er 100% det samme men min e-mail udbyder understøtter kun at jeg sender 25 mails af gangen når de sendes som BCC.

Hvordan gør jeg dette hurtigt og effektivt? Jeg har alle e-mail adresserne liggende i en Access database.

Har forsøgt at lave noget brevfletning hvor word henter mail adresserne i access og sender dem viddere til Outlook, men for hver eneste mail skal jeg ind og godkende at sende mailen, så det holder heller ikke, med mindre man på en eller anden måde kan deaktiverer den funktion.

Jeg har ikke adgang til en server der kan sende dem for mig... har dog personal web server kørende på min egen PC.

Dette er ikke noget der skal bruges fremover, det er en absolut nødløsning fordi at de mails skal ud her og nu helst.

Nogle der har en god ide - jeg giver 200 point fordi at dette virkelig haster og er vigtigt.

Med venlig hilsen

Bjørn
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
25. december 2003 - 19:35 #1
Hent Group Mail ....den gratis vers. hos http://www.infacta.com/products.asp
del din access database op i mindre stumper, der må mask være 100  i hver base, så virker programmet fantastisk.

Hvis du ikke vil dele op, så må du igang med lidt sparepenge, og bestile en version der ikke er begrænset.

Programmet er rigtig godt, har selv brugt den til 800 personer:

...men husk reglerne om spam !
Avatar billede bjorn82dk Nybegynder
27. december 2003 - 02:15 #2
Hep hey - tja hvad kan jeg sige, det virkede perfekt det program. Nå ja måtte splitte det op over 30 gange men hvad så, det betyder jo ikke noget som helst når det haster.

Du får dine velfortjente point.

Mange, meget glade hilsner
Bjørn

PS.
Nix havde abosolut INTET med spam at gøre.