Avatar billede cool_casper Nybegynder
24. december 2003 - 15:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Router blokker for progs..

Hej..

Jeg har lige fået mig en Sitecom Router så jeg skulle være dækket ind mht. firewall osv. Det er sgu fedt nok, men nu kommer nevø'en jo og skal spille spil (Counter-Strike formodentlig!)
Og så er portene jo lukkede; hvordan åbner jeg dem? Der er sådan en webinterface til at administrere routeren med, men jeg kan ikke få det til at virke.. Og jeg ANER ikke hvilke porte CS opererer på!

Hvad gør jeg...?

Det skulle være midlertidigt åbent mht. remotecontrol af routeren her: http://80.164.13.43:8080 - pass: 1234
Avatar billede lap Nybegynder
24. december 2003 - 16:19 #1
luk igen hurtigst muligt på routeren - dette kan misbruges!!!
Avatar billede krohn Praktikant
24. december 2003 - 16:29 #2
Mon ikke der er noget du kan bruge her http://www.opentechsupport.net/forums/showthread.php?s=&threadid=19156
Og ja få lukker i en fart,
god jul
Avatar billede cool_casper Nybegynder
01. januar 2004 - 22:37 #3
Hjalp jo ikke så meget.. :\