Avatar billede lohmann Nybegynder
18. januar 2001 - 13:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

planetwebmaster.dk

Hey...

Som nogle ved, så er vi ved at bygge Planetwebmaster.dk, og roder lige nu med design, og den slags. Den er bestemt ikke færdig. Langt fra!

Vi mangler en person, som vil hjælpe os med at lave PHP på siden. Mere info når et venligt menneske henvernder sig.

Vi arbejder alle gratis på siden, og det er vores håb, at lave en webmaster side, hvor det ikke drejer sig om at tjene penge på andre webmasters, men at være en flok ærlige mennesker, som hjælper hinanden, o.s.v.
Avatar billede wetdog Nybegynder
18. januar 2001 - 13:18 #1
interesseret

WetDog
Avatar billede thundercall Nybegynder
18. januar 2001 - 13:28 #2
$signme = \"up\";
Avatar billede thundercall Nybegynder
18. januar 2001 - 13:31 #3
....nej, vent: jeg har ikke tid :´-(
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. januar 2001 - 13:38 #4
ICQ ?
Avatar billede lojmann Nybegynder
18. januar 2001 - 13:48 #5
Hmm... Kom med noget info her - jeg gider f.eks. ikke sige ja til noget jeg ikke ved noget om... Kom med en masse info her, det giver bedre resultater...
Avatar billede blood Nybegynder
18. januar 2001 - 13:56 #6
Jeg er vilig til at arbejde gratis på siden (med php eller design)
Du kan kontakte mig på Icq #89181242

Simon Holm
--<<BLOOD>>--
Avatar billede lohmann Nybegynder
18. januar 2001 - 15:20 #7
Takker Simon...jeg har sendt request til dig.

Vi er en del webmasters der allerede er igang med at arbejde på siden. Jeg kan dog ikke give en ret meget info.

Vi kommer naturligvis med alle de gængse informationer, men jeg tror I vil kunne lide siden pga. den erfaring der ligger bag det der er planlagt. Planetwebmaster.dk bliver ikke blæst op til mere end vi kan overkomme, men der er et par ret erfarende herre med i projektet.

Lige nu sidder der en håndfuld mennesker, og skriver artikler om alt muligt. Min idé har hele tiden været, at lave en base, hvor enhver kan finde noget, eller tilbyde noget, indenfor sit felt.
Avatar billede blood Nybegynder
18. januar 2001 - 15:24 #8
KAN EKSPERTEN IKKE SNART BLIVE NORMAL IGEN. DET ER PISSE BELASTENE AT SKULDE LOGGE IND HELE TIDEN

lohmann

Hvis du vil se eksempler på hvad jeg har lavet så sig til