Avatar billede tash Nybegynder
23. december 2003 - 18:58 Der er 4 kommentarer

problemer med mit headset som virker!

Jeg har købt et altec lansing AHS-302. Jeg kan sagtens optage lyd på computeren gennem headsettet hvor det virker helt fint. men i messenger og cs kan jeg de andre ikke høre mig! På en af mine venners computere virker headsettet helt fint både i messenger og cs. Som sagt kan jeg jo sagtens optage lyd. Og i cs 1.6 er der også en headset tester og den kan sagtens se microfonen... så hvad kan der da være galt? ska jeg ud og købe et nyt lydkort? eller hva i al verden ska jeg dog gøre??? håber meget der er nogen der kan hjælpe mig!
Avatar billede nmh Nybegynder
23. december 2003 - 19:44 #1
Har du nogen sinde fået lyd ud på messinger  fra andre mikrofoner på din computer?
Prøv at installere dit lydkort igen.
Jeg forstår, at du godt kan optage lyd, så det kan jo ikke være noget med, at der skal skrues op for mikrofonen i kontrolpanelet.
Avatar billede tash Nybegynder
23. december 2003 - 20:15 #2
Jeg har skruet op og for et par dage siden virkede det også i Cs... og mit lydkort er instaleret i mit bundkort så hvordan geninstallere jeg det så?
Gald for at der er en der vil hjælpe :oD
Avatar billede nmh Nybegynder
23. december 2003 - 20:17 #3
Hvilken windows-version kører du med?
Fulgte der en driver med til lydkortet?
Avatar billede tash Nybegynder
23. december 2003 - 20:21 #4
Der er noget der hedder C-media sound driver... kan det være den, for den ligger på den cd der fulgte med til bundkortet??? jeg har windows xp prof.
du ska bare lige vide jeg er kun 14... så det er derfor jeg ik ved det helt store! men håber vi finder en løsning :oD