Avatar billede Slettet bruger
23. december 2003 - 08:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Script søges, der gør at alt loades inden siden åbnes.

Hey..

jeg søger en script, helt almindelig kode til at loade alle billerne mm. inden siden kommer frem, så man ikke skal vente på billederne hen af vejen.

Point til den der vil fortælle mig den =)

/Jesper
Avatar billede exp Juniormester
23. december 2003 - 09:29 #1
http://www.phoenixv.dk/arkiv.html => Billeder => Avanceret preloader
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2003 - 09:35 #2
Helst en kode hvor den ikke viser det, men bare loader inden siden kommer frem..
Avatar billede exp Juniormester
23. december 2003 - 09:44 #3
du kan jo bare justere koden lidt til ;-)
Avatar billede arnejan Nybegynder
07. januar 2004 - 02:24 #4
Er du sikker på at det ikke bare er en skør ide, det vil måske bare give en masse problemer. Hvad med IE til MAC og SAFARI, Opera m.flere.

Hvis man ikke kan se den loader, vil folk med modem jo måske skulle venter i ret lang tid.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2004 - 18:51 #5
Det jeg mente var bare, at jeg synes det ser dumt ud når en side bliver ååbnet og alle billeder kommer haltene efter hinanden ogsåvidere.. kunne desværre ikke lige bruge dit svar exp ;) men ellers tak
Avatar billede exp Juniormester
19. januar 2004 - 21:22 #6
Hvad var der da galt med det?